♥دل نـــــــــــوشـــــــــــتــــــــــها♥

♥دل نـــــــــــوشـــــــــــتــــــــــها♥

ܓܨنـــــســـــل ســـــوخـــــتـــهܓܨ
♥دل نـــــــــــوشـــــــــــتــــــــــها♥

♥دل نـــــــــــوشـــــــــــتــــــــــها♥

ܓܨنـــــســـــل ســـــوخـــــتـــهܓܨ

فاز سنگین


شمایی که تا دو روز پیش “چشم چشم دو آبرو” میکشیدی… واسه ما “خط و نشون” نکش...!
----------------------------------------------------------------------------------

هر چقدر عینکم را تمیزتر میکنم ، دنیا کثیف تر میشود

-------------------------------------------------------------------------------

ﻫﻤﺒﺴﺘﺮ ﮐﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺍﺳﺖ! ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﻮ، ﮐﻪ ﺁﯾﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ، ﻫﻤﻨﻔﺴﯽ ﻫﺴﺖ ؟!

-------------------------------------------------------------------------------

عشق های امروزی بی نام قابل انتقال به غیر و معاف از احساس میباشند  


ﻫﻤﺒﺴﺘﺮ ﮐﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺍﺳﺖ! ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﻮ، ﮐﻪ ﺁﯾﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ، ﻫﻤﻨﻔﺴﯽ ﻫﺴﺖ ؟!ده اید

عشق های امروزی بی نام قابل انتقال به غیر و معاف از احساس میباشند

شمایی که تا دو روز پیش “چشم چشم دو آبرو” میکشیدی… واسه ما “خط و نشون” نکش...!


واقعیت ها را هر روز صبح جا میگذارم پشت اتاق گریم، از بس آدمها واقعی بودنمان را دوست ندارند


سلام بر ما گرگهای پیر که از وقت زوزه مان گذشته... اما در سکوت با چشمانمان باز هم ترس را در دل بره ها میکاریم .

. آنقدر زجر کشیدم ز جهان سیر شدم / صورتم گرچه جوان است ولی پیر شدم


در سرزمینی که نام قبرستانهایشان بهشت است!! معلوم است که مردمانشان درچه جهنمی زندگی میکنند


نگران خیس شدن پاهایش بود! زمانی که آب از سر من گذشته بود


آدم برفی آب شد، وقتی دید کودک گرسنه ای به هویج روی صورتش نگاه میکند .

ین بود روزهایی که بخاطر آمدنش به شکم مادرم لگد میزدم؟ لعنت به من… مادرم ببخش

شک ندارم سفره ی دلم را که وا کنم همه سیر میشوند

دیدم آشغالی انداختمت دور … حالا کود شدی ..فاز مفید بودن گرفتی...؟

حیف از این روزها که با یاد اون روزها خرابش کردم !!


ﺭﻓـــﺘﯽ ﺑـــﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘـــﻪ ﻫﺎﺕ ﺑﺮﺳـــﯽ .. ﻧﺮﺳـــﯿﺪﯼ .. ﻭﻟــﯽ ﺭﻓــﺘﻨﺖ ﻣــﻨﻮ ﺑـــﻪ ﺑـــﻬﺘﺮﯾـــﻨﺎ ﺭﺳـــﻮﻧﺪ ﺑﺮﻭ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺵ ﯾـــﻪ ﺟﺎ ﺑـــﻪ ﺩﺭﺩ ﺧـــﻮﺭﺩﯼ ﺑــﯽ ﻣﺼـــﺮﻑ !!!!

شاید بهم بگى مغرور یا بی احساس ولى من عادت ندارم به چیزاى عمومى حس خاصى داشته باشم ...!

وقتی تن کسی رو زخمی کنی ، دیگه بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر می کنه ...!

 به آدمها تکیه نزن ! آدمها هم مثلِ دیوار با زلزله ی نگاه دیگری پشتت را خالی میکنند …

. اون که از من گذشت ، واسه من درگذشت … پس روحش شاد و یادش فراموش ...!

 . نه ! چشمانم شور نبود … اگر که آخر کارمان ندامت شد ، دست هایم بی نمک بود ...!

. سکوت می کنم و او فکر میکند بازی را برده ولی هرگز نمی فهمد با هر کسی رقابت نمی کنم ...! .

 . حرف هایت بوی دوستت دارم میدهد ولی کاش فکری برای چشم هایت می کردی... ! .

 . نمی بینی سکوت کرده ام ؟ راضی هستم فقط زودتر برو ؛ بدرقه ات هم آب دهانم !

وقتی کسی رو زیاد و بدون قید و شرط بخوای ، براش تبدیل میشی به سیب زمینی ؛ اونوقته که تو روغن سرخت میکنه …

. ایــن کــه در آن ، جـــا خــوش کـــرده ای ، “دل” اســت .. نــه شـــهـر بـــــازی ! تـــــاب بـــــازی نـــــدارد !

 . دل نده… دل نده…. به آدمها دل نده… تو که از خدایشان عاشقتر نیستی… آنها خدای خود را به نیمه نانی می فروشند… و تو را به نیمه شبی…….

 . ای کـــاش , کــــوه به کـــوه میرسیـــد ولی آدم به آدم نـــــه…! دیدن بعضــی آدمهــــا داغ دلتــــو تـــــازه میکنـــه…

. نگــذار کســی بــداند کــه چگــونه بـه جـایِ بوسیــده شــدن ، نــوازش شــدن ، گـزیده شــده ام !

. روی برگ های خاطرات نوشتم دلتنگم ، پائیز شد و خاطرات رنگشون زرد شد و از شاخه های دلتنگی روی سنگفرش آرزوها ریختن تا زیر پای غرور و بی محبتی له بشن ! .

 . بیشتر از آنچه سزاوارش باشم بهم صدمه زدی فقط به این خاطر که بیشتر از آنچه سزاوارش باشی عاشقت بودم …

. تو را نمیبخشم که وقت بودن نبودی وقت دیدن ندیدی وقت عاشقی هرزگی کردی وقت گریه با دیگران خندیدی تو را هرگز نمی بخشم که هرگز با من نبودی و من به سادگی همه ام با تو بود … .

 . “شما” گرچه واژه محترمی ست ولی “تو” شدن لیاقت میخواهد ! .

. دوست داشتن تو یک سوء تفاهم بود ولی خب “ببخشید” رو هم برای همین روزا گذاشتن !

 . کاش میشد بازی را از آخرش شروع کرد و بین دو نیمه میزدم به چاک تا حماقت هیچ آغازی را نبینم ! .

. کاش میدانستی عوضی میشم که به هم بیایم عشقم ! .

. چشمات انقدر برق داشت که تموم زندگیمو تونسم چراغونی کنم ، روزگار خوبی بود اما یه روز قبضش اومد … تموم زندگیمو ریختم به حساب اما افاقه نکرد ، یکی اومد قطعش کرد !

چشمهای تو شفافترین برکه هاست اما قامت من شاید آنقدر بلند که توی چشمهای تو جا نمی شود باید برای عاشقی هایم دریا می جستم ! .
 
 . تو مثل زمین قدرت جاذبت فوق العادست اما کاش از پستی بلندی هاش پست بودن رو یاد نمیگرفتی … .

. بر عکس فلش مموری ها که روز به روز کوچکتر می شوند و پرظرفیت تر بعضی آدم ها روز به روز بزرگتر می شن و . . . بی ظرفیت تر . . . .

 . فرقی نمی کنه که به یه “دو پا” زیادی “جَو” بدین یا به یه “چهار پا” زیادی “جُو” بدین … به هر حال از هر دوشون جفتک می خورین ! .

 . احـتــرام برای بعضــیـــا بیــشتر از کـــراکـــ و شیــشــه تـــوهــم مـیـاره !! .

 . یه سری فکر میکنن شاخی هستن برا خودشون ؛ عزیزم تو موی زایدی ، باید بری تو سطل زباله ! .

 . سیب از درخت افتاد ستاره از آسمان تو از چشم من گاهی فرقی نمیکند از کجا ؟ سرنوشت مشترکی است سقوط … .

. به بعضی ها باید گفت هــــی‌ فـــلانــی نردبـــان هــوس را بـردار و از اینـجـا بــرو، با ایــــــن‌ چــیــــزهــا قـــدت به عــــشــق نـمـی رسد ! عـــشـــق بـــال مـــی‌خــواهــد کـه تـــو نـــــــداری . . . .

 .سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران،گرفتن خودت از آنها باشد… .

. رفته ای؟؟بعضی هابهش میگن قسمت امامن تازگیهابهش میگم به درک!!!!! .

 . باران نبار…لعنتی نبار!!امشب بادیگری بیرون است سرمامیخورد .

 . قشنگیه لیاقت اینه که همه نمیتونن داشته باشند حتی شما دوست عزیز!!!!!! .

 . احترام من نسبت به تو… به تنت زار می زند! باید کمی از پهلوها برایت تنگش کنم؛ تا کمی اندازه ات شود . . ! .

 . به بعضیا باید گفت بى زحمت دست به دست خودتو گموگور کن نبینمت … .

. نگران اشک‌ هایم نباش ! از لبخندم بترس که معنایش اشک‌ های فردای توست … .

 . اگر وجدان هم فروشی بود، برای خرید تمایلی نداشتی . . . .

 . پر گرفتم حتی پرواز را هم تجربه کردم ای کاش زودتر می رفتی . . . .

 . به بعضی ها هم باید با متانت خاصی گفت : لطفا یه دهن برامون خفه شو … .

 . فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات مثل عشق ، قیمت دارد تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد . . . .

. نـشـستـه ام… بـــیـاد ِ کــودکــی هـــایــم ، دور ِ “غــلـط“هــا ، یـک خــط ِ بـستـه مـی کـــشـم ! دور ِ تــــــــو ! .

. به بعضیا باید گفت:عزیزم اینجا زندگی منه ! دستشویی اونطرف ! .

. همیشه بهم میگفت زندگیشم…..روز جدایی بهم گفت خداحافظ ” زندگیم ” گفتم اگه زندگیتم چرا تنهام میزاری. لبخند تلخی زد و گفت هرکسی برای رسیدن به عشقش باید از زندگیش بگذره….. .

. اهای غریبه کنارش میشینی و فقط با چند ایه قران محرمش میشوی و من با یک دنیا عشق و حسرت نامحرمم…. .

 . از دنیـــای ِ واقــعـی و نــامــردیــاش ! پنــــاه آوردیــــم بــه دنیــای ِ مـجــازی ! غــافـل از این کــه ، آســمون ، هـــمون آسـمونــه … .

 . بــــرای ِ هــر کـس کـه رفــتـنی سـت ، فــــقـط بــــایــــد .. کنــــار ایــستــاد .. و .. راه بـــــاز کـــــرد ! بــه هـمـیـن ســـادگــــی ! .

 . عاشق آن لحظه ام که نه از تو و نه از تعلقات تو خبری نیست . . . .

. مهم این نیست که رفتی ، مهم اینه که دیگه برنگردی … .

 . بعضی ها عین اب دماغ اند دیدی وقتی میادپایین دیگ خودتو سرویس هم کنی برنمیگرده پس یه فین کن هردو راحت شین .

 . آهای پسری که مامانت موچین از تو وسایلت قایم میکنه وقتی میای پیش ما دم از مردونگی نزن .

 . تو این دوره زمونه ادم نمیتونه به بعضیا حتی بر….ه والاااا…برنزه میشن بعد میان واست قیافه میگیرن.. .

. شب ها به وقت خواب از طرف من وجدانت را ببوس اگر بیدار بود … ! .

 . حالم به هم می خورد از کلمه های “عزیزم” و “عشقم” ؛ من را همان “ببین” صدا کن…! .

 . اولا فکر میکردم من تنها کلید خوشبختی هستم که به در قلب تو خوردم !!! اما الان که نگاه میکنم میبینم قلب تو به هر کلیدی میخوره

 . بعضی هارو نباید تحویل میگرفتیم که گرفتیم،به بعضی ها نباید رو میدادیم که دادیم،بابعضی ها نباید حرف میزدیم که زدیم،این ازسخاوت ماست نه ازحماقت .

 . ســــخـــت اســـت وقتـــی از شـــدت بـــغـــض ، گـــلـــو درد بگـــیری … و هـــمـــه بگـــویـــند ؛ لبـــاس گـــرم بـــپـــوش !!

نظرات 3 + ارسال نظر
neda سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 15:26 http://hastiasal.blogsky.com

سلام....
من دارم واسه تولد هستی جون برادر زاده عزیزم تبریک جمع میکنم. خوشحال میشم اگه بیای و هر چند تا نظر که میتونی براش بذاری...آخه میخوام 1384 تا تبریک براش جمع کنم به کمکت احتیاج دارم....

بخش نظرات وبلاگت پر شده بررسی کن.

neda سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 15:25 http://hastiasal.blogsky.com

از بعضیا باس پرسید:

پرو بالو که من بهت دادم،

دم از کجا در آوردی ؟!

neda سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 15:22 http://hastiasal.blogsky.com

بودنـــــت همچــون نبـــودنـــــ اســت !
وقتی بودنــــت مــرا به وَجـــــد نمی آورد ،
پس نبـــودنت هم مـرا رنـــــــج نمی دهد !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.